Dear diarie...

2012-12-18 • 22:40:41 • » Absolut ingenting(0) Kommentera inlägget
Dagen började skit dåligt när jag missade bussen till skolan och fick stå ute i 20minuter och vänta på nästa... 
Samma sak hände igår också (jävla länstrafiken). Så jag ringde och skällde ut dom eftersom att anledningen till att jag missat bussarna är för att på min dator/mobil står det exempel att bussen ska gå 08.53 som den skulle gjort imorse, men när jag kommer till busshållsplatsen så står det att en buss har gått 08.48 och att nästa går 09.05. Så jag var lite arg då... inte bästa sättet att starta dagen på. 
Blev på väldigt mycket bättre humör när jag kom till skolan. Vi spelade volleyboll turnering alla nior mot varandra. Det var skit kul! Mitt lag vann så vi ska få något pris imorgon! 
på lunchen åkte jag, Linda och Olivia upp på stan och åt på Jensens, där fick vi också sällskap av Timmy, Abathar, Klara, Sofia och Si. Väldigt mysig lunch. haha . 
Efter det så simmade vi bara med klassen och sen så åkte jag hem.
olivia och linda. Mina änglar. 
 
Haha kände att det här blev lite som ett dagboksinlägg.. aja skitsamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro