Fredag 21 december 2012

2012-12-21 • 21:41:12 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Andra dagen på jullovet, så skönt med lov. Äntligen! Idag har jag varit på stan med min syster hela dagen och shoppat klart dom sista julklapparna. Mötte upp pappa, låtsasmamma, lillayster och farmor för att öta sushi på ett nytt ställe som heter Sushi Yama. Det var väldigt trevligt och gott. Var jättelänge sen jag åt sushi så det var super gott, som jag längtat. Igår så sov jag hos Olivia. Vi bakade pepparkakor, åt fruktsallad och mös framför Sagaon om ringen. Olivia skulle se den nya filmer Hobbit idag så vi tyckte att vi var tvunga att se den första sagan om ringen iallafall efter som ingen av oss har sett någon av dom filmerna. Fast vi kollade inte så himla mycket, vi satt mest och smsade med kompisar så vi hängde inte riktigt med i filmen. Tillslut blev vi så trötta att vi stängde av trots att filmen inte var slut. Så bra tyckte vi att den var... Nu sitter jag och lyssnar på musik och har nästan precis kommit ut ur duschen. Ska nog slå in lite julklappar och lägga dom under granen. Puss. 
Våra fina pepparkakor (från vänster: Jag, Delshad,Firat och Olivia) haha . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro