Söndags depp.

2012-12-09 • 20:54:44 • » Linnéa Lindh(1) Kommentera inlägget
Söndag igen, blir alltid så depp på söndagar, ligger typ i soffan hela dagen. 
Men det har jaginte gjort idag. Jag och madde åt scones till frukost och myste framför julkalendern. Missar inte ett enda avsnitt av julkalendern, tradition att titta. Sen så låg vi i soffan en stund innan vi åkte till Marieberg gallerian och shoppade lite julklappar, sen så va vi och såg på O'helga natt i denna kyla. Det va inte skönt! 
Åker alltid upp på stan och kollar på o'helga natt och det är alltid skit kallt och då tänker jag alltid "varför är jag ens här, det sänds ju på tven på julafton" men det är samma som julkalender, det är tradition att titta på o'helga natt här i stan. I år så var Mally Sandén med och någon Erik Gadd... Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för skoldagen imorgon.  Puss
 
Imorse innan jag och Madde åkte till Marieberg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en video på när du sminkar dig ?

Du är så otroligt vacker , jag älskar sig blogg

2012-12-16 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro