chilligaste dagen!

2012-02-29 • 18:20:42 • » Absolut ingenting(0) Kommentera inlägget
chilligaste dagen har jag haft idag! Klockan 8 va jag vid mellringehallen och skulle spela skol dm i fotboll. Klockan 11 så hade vi spelat klart och det bästa va att vi inte behövde åka tillbaka till skolan. Så istället för att sluta halv 4 så slutade jag 11. Hur skönt är inte det!? Aja jag åkte hem en stund och kollade på avsnitt som jag missat från Big Brother och sen drog jag mig till sjukgymnasten för att kolla vad det är som har hänt med mitt knä. Det visade sig vara en överansträning i min led, eller nåt... Så istället för att träna fotboll 3 gånger i veckan så får jag bara träna fotboll 1 gång i veckan och springa ute 1 gång i veckan.. Och jag hatar att springa, det är så hiiiiimla tråkigt! Sen så träffade jag min vän Hanna och vi gick på stan i det himla fina vädret som vi har haft dom senaste dagarna här i örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro