How can I love when im afraid

2012-02-13 • 21:55:32 • » (0) Kommentera inlägget

Det har varit usel uppdatering av mig dom senaste dagarna, jag vet.
Men ärligt talat så känner jag inte för att blogga så mycket längre.. Så det kommer att bli lite inlägg då jag känner för det. Alltså det kommer att vara perioder då jag kanske bloggar flera gånger per dag och sen kommer det att vara perioder då jag kanske bara bloggar 1 gång i veckan.
Så om ni vill ha reda på vad jag gör eller kolla på massa bilder så kan ni följa mig på twitter@linneaalindh och nu kan följa mig på instagram@linneaalindh

Nu ska jag sova. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro