Sjuk.. igen

2012-02-21 • 17:59:56 • » Absolut ingenting(0) Kommentera inlägget
Har blivit sjuk igen, så nu ligger jag nerbäddad i soffan och tar allt som gör att jag blir liiite bättre. Alltså, nässpray, sinova, vatten med honung, vatten. Men dock hjälper inte något annat förutom nässpray och vatten med honung..
Det suger att vara sjuk på lov då man ska vara ute med kompisar. Och idag har det barit jätte fint väder. Så det hade varit perfekt med en runda på stan, men jag ligger i soffan och hostar så jag nästan avlider.
Nu ska jag och min syster hyra en film innan vi ska kolla på Top Model sverige.
Imorgon ska jag åka till Lindesberg med familjen en stund och hälsa på våran små kusiner. Sen ska jag nog ta mig till gymmet, även fast jag är lite smått sjuk..
Puss.
Hoppas att ingen annan är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro