The list

2012-02-29 • 18:37:21 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 16

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Det är så himla underbart !
När kramade du någon sist? För typ en halvtimme när jag sa hejdå till min vän Hanna
Kramade du någon speciell person? min bästa Hanna
Har du svårt för att bli kär? Nej verkligen inte
När kysste/hånglade du med någon sist? för typ några dagar sen
Är du singel? nepp...
När fick du senast en komplimang? har ingen aning, har inte tänkt på det


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös- nix
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? – nej
Gjort något riktigt dumt? - ja verkligen, typ helatiden
Gjort något du verkligen ångrar?- JA!!!
Varit nykter på nyårsafton? – ja!
Åkt ambulans? - nej!
Gjort nåt olagligt? - hahaha ja!
Blivit polisanmäld? – nej!!
Slagit ner någon? – nej jag är inte så hila stark, även fast jag ser jävligt biff ut ;)
Skämts över dina föräldrar? - ganska ofta, men vilken tonåring gör inte liksom?
Skämts över dig själv? - Haha ja..
Sagt jag älskar dig och menat det?- verkligen !
Tar du droger? – NEJ! och tänker aldrig göra heller
Dricker du? – absolut, coca cola ;)
Vad har du på dig när du sover? Trosor och t-shirt!
Vad hatar du verkligen? – När folk är ledsna och när dom gråter
Varit kär? – ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – har jag säkert

Är du ensam nu? – ja tyvär :(


SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? - Mamma :$
Fick dig att gråta? – en person
Du delade en cigg med? – i don't smoke
Du gick på bio med? – Felix


dom senaste 48 timmarna har du..

Gråtit? – ja
Kramat någon? – Ja självklart
Pussat någon? – Jaadå!
Köpt någonting? – faoundation, och massa mer
Sjungit? - always
Saknat någon? – VARJE DAG; VARJE MINUT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro