Fredag

2012-01-27 • 18:29:48 • » (0) Kommentera inlägget

Sitter och kollar på träningen nu. Skulle igentligen ha tränat men när vi börjar värma upp så känner jag hur min förkylning kommer tillbaka och hur ont jag får i halsen så nu sitter jag på bänken tillbaka i jeansen och kollar när dom andra ha kul och tränar.
Idag träffade jag min bästavän Amanda på stan. Vi gick på hindersmässan och köpte marknadsgodis och donats, sen gick vi och åt på la baguette innan våra träningar. Har saknat henne jätte mycket och vi hade super kul.
Nu ska jag nog fokusera lite på att kolla på träningen istället för att sitta med näsan ner i mobilen. Hörs ikväll/ natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro