14 Juli

2012-07-14 • 23:21:40 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Hm tråkigt inlägg blir det nu men...
Idag har jag iallafall tillbringat min dag med Madeleine som kom hem från USA igår. Saknat henne som tusan! 
Vi träffades och lunch på stan sen så tog vi bussen hem till henne, vi kollade på bilder från deras resa sen så visade hon mig alla snygga kläder som hon köpt. Imorgon bitti drar jag och mina två vänner Gisela och Madde till Sports camp i norrköping i en vecka så det kommer att inte vara aktiv på bloggen! 
Men jag ska göra ett tidsinställt inlägg som kommer imorgon!
 
Söta maddisen (bilden gick inte att rotera så ni får vända på datorn eller era huven)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro