Om du var musiken skulle jag vara sången

2012-07-27 • 15:30:41 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Hejsan allihoppa! 
Har varit på stan en stund idag och kikat runt lite. Köpte en födelsedags present till min pappa som fyller imorgon.
Dock hittade jag ingenting till mig, vilket måste vara första gången som jag kommer hem utan någonting. Men också bra för då sparar jag pengar som jag ska ha när jag åker till stockholm i slutet av augusti. 
Hanna shoppade då som en galning eftersom att dom inte har några affärer som är bra där hon bor.
Vi åt lunch på Java och nu sitter vi hemma och slöar i soffan, suuuper trötta är vi! 
Jag har precis beställt hem lite bilder som jag ska sätta in i mitt fotoalbum som jag gjorde för någon vecka sedan. 
 
Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, är inte så sugen på att gå ut och göra någonting. 
Puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro