Ville inte vara den som blev kvar

2012-06-26 • 19:38:45 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Fem saker som jag tycker är fint just nu.
♥Hög midjade short och oversize tröjor.
♥Sommarlov, verkligen behövligt!
♥Ha mysiga grillkvällar med vänner och familjen
♥Att jag snart fyller 15år!
♥Blommiga kläder, kuddar, sägkläder, allt med gulliga små blommer på!
 
Fem saker som jag tycker är mindre fint.
♥Det här dåliga väder!
♥Att jag inte har något sommarjobb, vilket betyder att jag inte har några pengar!
♥Att mitt hår är super slitet och att jag måste klippa av det mesta av det :(
♥Falska vänner
♥Att jag inte orkat eller hunnit sola så mycket så är blekfis
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro