Glad midsommar

2012-06-22 • 13:35:39 • » Absolut ingenting(0) Kommentera inlägget
GLAD MIDSOMMAR !
Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen med riktig panik!
Vi ska ut till mina kusiner och fira midsommar idag och ikväll och dom bor en bit ifrån örebro på landet typ. så jag skulla åka dit med min låtsasmamma vid 11 men jag sov ju då, och sen så skulle jag ha kunnat åkt med min farmor också lite senare men då sov jag ju också. Så jag skyndade mig hem till mamma och kollade om hon kunde skjutsa mig. Men nej det gick inte. Så nu som tur är sitter jag och väntar på att bussen ska gå. Har fortfarande lite panik om att jag typ ska missa bussen sen. Då vet jag inte vad jag tar mig till. Haha. men nu ska jag ta och fixa till mig lite. GLAD MIDSOMMAR!
(nu funkar inte min kamera bara för att jag skulle ladda upp på bloggen. men ni får massa midsommarbilder imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro