Bästa någonsin!

2012-11-25 • 21:19:47 • » Musik&Videos(0) Kommentera inlägget
Igår morse så åkte jag, Felix, Emil och Carl till Stockholm. Vi gick runtoch kollade runt lite, killarna shoppade men inte jag, är lite stolt över mig själv som int köpte någonting, haha. Sen på eftermiddagen så åkte vi till Friends Arena och ställde oss i kö för att vänta på insläppet till Swedish House Mafia. Det va så sjukt! Har aldrig varit med om något bättre! Det va det bästa någonsin. Var så mäktigt när hela arenan stod och sjöng "Save the world" och förde armarna fram och tillbaka i luften! All kärlek till er Ingrosso, Axwell och Steve Angello! ♥
(sista bilden är från Hannalicious instagram) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro