Gymnasieval.

2012-11-15 • 17:03:30 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
-fick frågan om att jag skulle göra ett inlägg där jag skrev om vad jag ville söka till gymnaiet och varför jag vill söka just det. Så jag tänkte göra det nu! 
 
Jag vill söka antingen ekonomi eller sam, det har jag inte riktigt valt än vilket av dom som jag vill gå, så det är ju dags att bestämma sig snart. Jag vill söka det på Thorén Business School för att jag tycker att det verkar vara en jättebra skola och så dom jag känner som går där säger att det är jättebra! Och så ska jag söka en komunal skola också som första handsval. Eftersom Thorén är en friskola så kan man söka både en friskola och en komunal som förstahandsval. Som andrahandsval ska jag söka till en linje som heter Sam tema. Den ligger på en komunal skola som heter Risbegrska. Den ska jag söka för att dom reser mycket i den linjen och om dom tex. ska resa till Italien så läser dom om italien i alla ämnen, typ. Så de tycker jag verkar kul. Sen hoppas jag ju såklart att jag kommer in på Thorén för det är den skolan jag verkligen vill gå på mest! Så håll tummarna för mig när det gäller det här svåra med gymnasieval. För det är inte lätt ska jag säga er. Jag har funderat sen i somras vad jag vill gå och jag har inte bestämt mig än... Så det tar en j*vla tid. 
 
Nu ska jag kila iväg och se på Breaking Dawn part 2 med min underbara Hanna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro