Im only me when im with you

2012-11-12 • 18:47:39 • » Linnéa Lindh(1) Kommentera inlägget
Just idag är jag tacksam över... 
 
♥ Att det finns ljus att tända när det är mörkt och depprimerande. 
♥ Att musik gör livet mycket lättare.
♥ Att jag har vissa vänner som alltid är det bästa jag har! 
♥ Att det snart är jullov, har redan fått julkänsla även fast det är mer än en månad kvar till jul.
♥ Att ett leende eller hej kan göra en hela dag bra när man är på dåligt humör.
♥ Att jag äntlige bestämt mig för vad jag ska söka för gymnasie!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Kan du inte skriva ett inlägg om vad du vill söka till och varför? :)

2012-11-12 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro