TBS

2012-11-26 • 19:01:15 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Måndag igen. Skönt att dagen är över, alltid lika jobbigt med måndagar. Efter skolan så mötte jag upp mamma och pappa på stan, vi gick och fikade lite innan vi skulle på öppet hus på Thorén business school. Känns som att det en hur bra skola som helst. Vill verkligen gå där. Har fått lite mer uppfattning av programmen nu också, förut kunde jag verkligen inte bestämma mig om jag skulle gå ekonomi eller sam eftersom att jag inte riktigt vet vad jag vill läsa till efter gymnasiet. Men nu vet jag ungefär, det blir nog ekonomi med en extra kurs i biologi. Eftersom att jag har väldigt bra betyg i biologi och inte vill läsa natur så blir det ekonomi med en extra kurs. Hoppas verkligen att jag kommer in på den skolan nu. Men nu ska jag äta lite och umgås med min familj. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro