Teenage Crime - Adrian Lux

2012-11-22 • 22:19:16 • » Absolut ingenting(0) Kommentera inlägget
Hej alla människor där ute. Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Har inte riktigt haft något intressant att skriva om, inte för att det är något intressant jag ska skriva nu heller men, kände att det var på tiden att göra ett litet inlägg. 
 
Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik och ska göra min bildläxa som är att vi ska ta ett foto för något som är typiskt för unga killar/tjejer, och sen ska vi redigera den bilden. Jag har fotat skönhetsprodukter, men vet inte om jag är riktigt nöjd, så ska redigera den nu och se hur det blir. Har en annan idé i huvudet men den tänker jag inte avslöja. Skönt med fredag imorgon iallafall, helg. Dock ska jag ju spela fotbollscup hela eftermiddagen fram till 23.30. Men det kommer säkert bli jätte roligt! I eftermiddags så var jag på stan med Olivia, vi köpte varsin biljett till Karl Johans Skolans julkonsert (min gamla skola) där vi känner massa kompisar. Och sen så letade vi efter någon snygg topp som jag ska ha på lördag, Hittade ett fint linne från JC, kan ladda upp bild imorgon på det. 
 
Nej nu måste jag börja med läxan, puss. 
Outfit för idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro