Bekännelser.

2012-10-29 • 23:05:04 • » Absolut ingenting(0) Kommentera inlägget
Jag har blivigt beroende av lepsyl. 
 
Min största fobi är hajar, jag kan inte bada där jag inte ser bottnen.
 
Jag är rädd för att åka flygplan men bara när det ska starta och landa. 
 
Ibland älskar jag att bara vara ensam men inbland hatar jag det. 
 
Musiktexter fassnar lättare i mitt huvud än något i skolan.
 
Jag är inte så himla duktig i skolan, har inte ett enda A vilken gör mig jätteledsen när jag tänker på det.
 
Jag har väldigt mycket kroppskomplex. 
 
Jag har haft en systemkamera i typ 3 år men jag använder den nästan aldrig. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro