sjukstuga

2012-10-23 • 23:21:13 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Idag har jag varit hemma från skolan. Vaknade imorse av att jag hade super ont i huvudet och mådde illa, så idag har jag tillbringat hela dagen i sängen, och då menar jag verkligen hela dagen. Låg i sängen till typ halv sex. 
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, eftersom att jag sov så länge idag så är jag inte alls trött. Försökte plugga lite förut också men kunde verkligen inte alls koncentrera mig... Kollade på hollywood fruar också med mamma föut som vanligt på tisdagar. Och den där gunilla skrämmer mig verkligen! Asså den tanten skulle man ju inte vilja bo granne med!! Men nu ska jag nog försöka och sova lite. Puss
En stor kopp med te är nog det bästa med hösten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro