This is the part that nobody mentions

2012-10-29 • 22:50:50 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Kom hem från Gisty Gross för en stund sen, har inventerat där med laget... Inte kul ! 
Nu ska jag snart sova, ska upp halv 8 imorgonbitti för att jag ska åka tåg till min bästavän Hanna.
Vet inte riktigt hur det kommer gå för det är första gången i hela mitt liv som jag ska sätta mig på ett tåg sjävl och så ska jag byta tåg... Haha, jag kommer ju hamna någon helt annan stans! (önska mig lycka till)
Igår sov jag hos Felix, vi var och träffade ett par kompisar i någon timme. Och idag har vi bara slappat framför tven. 
 
Jag och min otroligt snygga bejs hanna i påskas när vi skulle ut i regnet ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro