Believe

2012-09-15 • 15:04:44 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Helg igen, så skönt. 
Igår va jag med min älskling, vi träffade Matilda och William och kollade på film.
Imorse så glömde jag helt bort att jag hade träning så har lite dåligt samvete nu med tanke på att jag har match imorgon.. 
Nu ska jag snart dra mig upp till stan och träffa Matilda. Sen igår då hon smakade på en lyxbulle från cafet där jag praoade på har hon tjatat om att vi måste åka dit och köpa sånna. Ikväll ska vi se magic mike på bio. Någon som sett den filmen ? 
Den verkar iallafall super bra! Så får hoppas på det. Nu ska jag skynda mig med att fixa klart mig. 
Puss
Bild från instagram, följ mig där ! heter linneaalindh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro