Fullt med tankar i mitt huvud!

2012-09-27 • 20:14:46 • » (1) Kommentera inlägget

Åh idag har varit en lugn dag.
Har haft lite gymnasieinformation med min studievägledare. Fått värsta katalogen med alla dessa skolor och program. Det finns så många program att jag knappt kan bestämma mig men just nu står det mellan handel -administration eller Sam -beteende/samsam..
Har inte någon aning om vilken skola jag ska gå på, friskola eller kommunal? Gud allt detta med gymnasie gör mig bara stressad och nervös!
Men om ni vet någon bra linje som ni kan rekommenderar eller skola, så kommentera jätte gärna!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag vet hur det känns! Jag tycker Thoren business school är bra! Går sam där, och i 2an väljer man mellan sam/media eller sam/beteende, så det första året läser man alltså bara vanlig sam :)

2012-09-28 @ 19:57:31
URL: http://emmahummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro