Happiness

2012-09-11 • 21:35:36 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Dåligt av mig för dålig uppdatering. Men som sagt så blogga rjag när jag känner för det. 
Har precis beställt mina skolfoton som jag faktiskt för första gången blev nöjd med. 
Har aldrig varit nöjd med skolfotona som har varit tidigare år men är så glad att jag blev nöjd iår. 
Nu sitter jag och uppdaterar min iPhone och kollar på världens bästa tv program, hollywood fruar. Det programet vore ju verkligen ingenting utan Maria Montazami. Älskar henne ! Det är typ veckans höjdpunkt när det går på tv. 
Ett av årets skolfoto
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro