New years eve

2013-01-01 • 22:44:29 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Igår kväll så bjöd jag och Olivia hem några kompisar på middag. Vi åt tacos (enkelt för oss att laga) sen så åt vi kladdkaka till efterätt. Vi dansade och pratade hela kvällen fram till klockan började närma sig tolv då vi började gå upp mot stan. Dock regnade det lite så vi var tvunga att gå i regn, det hade varit mycket skönare om det inte gjort det. Väl uppe på stan så träffade vi massa kompisar som vi fick pussa på tolvslaget. 
2012 har varit ett år som gått upp och ner, jag har varit ledsen halva året nästan så jag hoppas att 2013 kommer bli tusen gånger bättre! Hoppas att ni andra hade en bra nyårsafton med nära och kära och att ert 2013 började jättebra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro