Nothing is wrong with dreaming

2013-01-09 • 20:20:38 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
En extremt dålig bild som jag tog snabbt med mobilen igår och laddade upp på instagram!
Gud, har typ inte bloggat på hela lovet. På lovet har jag iallafall spelat örebro cupen, åkt snowboard, sovit länge på dagarna, varit med kompisar, tränat och massa mer! I tisdags så drog sista terminen i 9an igång, helt sjukt va tiden har gått snabbt! Kan inte riktigt fatta att jag ska välja gymnasie om typ en månad!
Idag så var jag i skolan, har varit så sjukt trött dom två första dagarna för jag har sovit så himla dåligt.
Så när jag kom hem från skolan så sov jag en stund innan pappa och jag åkte till gymmet.
Blev så sjukt glad för någon dag sen när min pojkvän säger att jag börjar få magrutor!
Och när jag kollade mig själv i spegeln förut så har jag faktiskt fyra magrutor, helt sjukt!!
Nu ska jag dricka lite te, få upp värmen i kroppen sen så ska jag kolla på några avsnitt av Gossip Girl.
puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro