Nu kan det va försent att säga som det är

2013-01-11 • 20:56:31 • » Linnéa Lindh(0) Kommentera inlägget
Så här såg jag ut igår. Tröja - H&M // Jeans - Dr.Denim plenty // Stövlar - Hunter 

ÄNTLIGEN
fredag igen! Som jag har längtat efter helgen, är helt slut i kroppen efter första veckan i skolan igen. Imorse så hade jag sovmorgon, väldigt behövande och skönt. Slutade skolan vid två så då gick jag och Madde och provade ut våra nya träningoveraller som vi ska få till fotbollen. Sen va jag på gymmet en stund med Jonas. 
Sen somnade jag i soffan och nu har jag precis kommit hem från pizzerian där jag och mamma var och åt lite tjockismat... Nu ska jag kolla på några avsnitt av Gossip Girl, har blvit helt beroende av det! Så himla bra! 
Min kompis Hanna har skaffat blogg nu så jag tänte att ni kunde ta och kika in på hennes blogg också så blir jag glad! http://hphotos.devote.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

följ mig på
twitter - instagram





Linnea Lindh, 15 år, Örebro